Używaj reklam specyficznych dla danej platformyJeśli masz już reklamy działające w Google lub na innych platformach partnerskich, możesz rozważyć aktualizację do reklam specyficznych dla danej platformy. Reklamy specyficzne dla platformy są dokładnie tym, czym się wydają - reklamami dostosowanymi do konkretnych platform, na których chcesz się reklamować. A skoro pozycjonowanie sklepów masz już za sobą, Google można teraz kierować reklamy do tych samych odbiorców, do których obecnie dociera się za pomocą płatnych reklam w wyszukiwarce. Jeśli prowadzisz sprzedaż w witrynach innych firm, takich jak Google, Amazon czy eBay, możesz wykorzystać istniejące dane z konta Google Ads, aby prowadzić reklamy na wielu platformach i urządzeniach. Pomoże Ci to dotrzeć do większej liczby idealnych klientów i zwiększyć współczynnik klikalności.

Integruj się z partnerami platformy

Jeśli chcesz nawiązać współpracę z innymi sprzedawcami i zwiększyć swój zasięg, rozważ nawiązanie kontaktu ze sprzedawcami detalicznymi, którzy sprzedają podobne produkty:

  • Możesz współpracować z innymi sprzedawcami, tworząc produkty pod wspólną marką lub ekskluzywne linie produktów, które przemawiają do podobnej bazy klientów.
  • Jakie typy sprzedawców mogą chcieć nawiązać współpracę z Twoją marką? Detaliści, którzy już sprzedają produkty z Twojej kategorii i mają podobną grupę demograficzną do Twoich klientów.
  • Sprzedawcy detaliczni z dużą bazą klientów z większym prawdopodobieństwem zechcą nawiązać z Tobą współpracę, ponieważ daje im to możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców.

Sukces Twojego sklepu internetowego zależy w dużej mierze od tego, jak wielu kupujących zobaczy Twoje produkty. Im większa widoczność Twoich produktów, tym większe prawdopodobieństwo zwiększenia sprzedaży i ruchu w sklepie. Istnieje wiele sposobów na zwiększenie widoczności produktów w serwisach zewnętrznych, takich jak Google czy Amazon. Zrozumienie, gdzie Twoi docelowi klienci dokonują zakupów online, a następnie odpowiednie dostosowanie stron produktowych pomoże Ci wyróżnić się na tle innych sprzedawców.

Dobrze przemyśl swoje wybory

Kluczem jest skupienie się na wartościowych grupach docelowych, a nie tylko na szerokich kategoriach lub ogólnych danych demograficznych. Na szczęście istnieją sprawdzone strategie, które pozwalają zwiększyć widoczność sklepu internetowego i w efekcie zwiększyć sprzedaż. Jeśli chcesz poprawić widoczność swojego sklepu internetowego, musisz zacząć od stron produktowych. Dobra strona produktu będzie zawierała wszystkie informacje, których kupujący potrzebują, aby podjąć decyzję o zakupie produktu.